Întrebări frecvente
Parfumurile/produsele sunt originale?
Da. Colaborăm cu furnizori care distribuie produse originale de la braduri de top (producătorii originali) pentru a vă putea garanta autenticitatea produselor pe care le comandați.
Pe site puteți găsi mai multe variante ale produselor, comercializate de producători: seturi, deodorante, after-shave, refill (rezervă pentru reîncarcarea sticlelor de parfum). Acestea sunt menționate în titlul produsului, așa că vă rugăm să citiți cu atenție descrierea/titlul pentru a vă asigura că veți comanda produsul pe care îl doriți.
De ce prețurile produselor sunt mai mici decât într-un magazin fizic?
Prețul produsului se calculează în funcție de strategia fiecarui comerciant și include costuri precum depozitarea, gestionarea produselor si alte costuri adiționale.
Deoarece comercializăm produsele doar on-line, prin intermediul site-ului, costurile de procesare și livrare sunt mai mici decât în cazul unui magazin fizic, de aici rezultă și un preț final mai mic.
Cum plătesc pentru comandă?
Pentru a plasa o comandă aveți la dispoziție două variante de plată: ramburs (la livrare) sau plată online prin card bancar.
Dacă aveți un card de cumpărături și doriți să achiziționați în rate, puteți alege numărul de rate, în funcție de banca emitentă a cardului. Mai multe detalii aici.
Este sigură plata on-line prin card bancar?
Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
Cât costă transportul?
Pentru comenzile de minim 200 RON, transporul este GRATUIT. Pentru comenzile sub această sumă, costul transportului este de 15 RON, care se va adăuga automat la coșul de cumpărături, înainte de plasarea comenzii.
În cât timp voi primi comanda?
Timpul estimativ de livrare este de 3 pană la 6 zile lucrătoare. Acesta poate varia în funcție de condițiile meteorologice și de disponibilitatea companiilor de curierat, care sunt mai solicitate în unele perioade.
Pot returna produsul comandat?
Da, conform legislației europene în vigoare, aveți dreptul de a returna un produs dacă acesta nu este conform cu ceea ce ați comandat.
Există, însă, anumite condiții pentru returnarea produsului și pentru restituirea integrală către dumneavoastră a contravalorii acestuia, pentru a evita abuzurile.
Cel mai important aspect – produsul NU TREBUIE SĂ FIE DESIGILAT. În momentul desigilării, produsul își pierde o mare parte din valoarea de comercializare și nu poate fi returnat.
Dacă ați constatat nereguli cu produsul sau cutia primită de la curier, vă rugăm sa faceți fotografii acestora si să ne contactați pe contact@thevault.ro sau telefonic, la 0771 642 240 (Luni - Vineri 10-18)
Mai multe despre returnarea produselor puteți citi aici.